ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبانی که برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری شرکت کرده و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سال 99 را ثبت کرده اند باید مدتی پس از اتمام ثبت نام نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش خود را دریافت کنند . نتایج ورودی مهر و بهمن انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی معمولا 1 الی 2 هفته پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود .



دانشگاه های سراسری کشور در برخی از رشته های دوره های روزانه ، شبانه ، مجازی ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس های خودگردان برای ورودی مهر و بهمن سال ۹۹ به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند . در مجموع حداقل 85% رشته های این دانشگاه ها به شیوه بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یعنی بر اساس معدل داوطلبان ارائه شده اند .

داوطلبان علاقه مند باید در مهلت تعیین شده برای هر ورودی با اطلاع و دارا بودن شرایط پذیرش ، فرم های ثبت نام را تکمیل کرده و رشته محل های مورد نظر را انتخاب کنند . مدتی پس از اتمام مهلت انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سال ۹۹ سازمان سنجش با بررسی سوابق و رشته های انتخابی داوطلبان وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان را اعلام می کنند .

لذا در ادامه به منظور تسهیل روند مشاهده نتایج پذیرش وبرای اطلاع رسانی دقیق و به موقع به داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون سال جاری ، در ادامه این مقاله زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر و بهمن سال 99 دانشگاه های سراسری را ارائه داده ایم .

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی مهر 99

 داوطلبانی علاقه مند به تحصیل بدون آزمون در دانشگاه های سراسری می توانند با ثبت نام در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر سال ۹۹ ، شانس خود را برای قبولی در رشته محل مورد نظر خود بسنجند . داوطلبانی که در این پذیرش نام نویسی می کنند باید به نسبت سایر متقاضیان آن رشته محل معدل بالاتری داشته باشند تا بتوانند در آن رشته پذیرش شوند .

 

 معمولا هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ، سازمان سنجش با بررسی سوابق و رشته های انتخابی نتایج داوطلبان را اعلام می کند . طبق رویه سال گذشته و با استناد به اظهارات سخنگوی سازمان سنجش ، احتمالا نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال ۹۹ حدودا اواخر مهر ماه اعلام می شود .

 

نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99 احتمالا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد .

 

 به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار جواب پذیرش و یا اعلام شدن نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی مهر 99 علاوه بر این مقاله ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 99

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 99

 علاوه بر ورودی مهر ماه ، دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن سال 99 نیز به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه ها معمولا به صورت حضوری انجام شده و تا نیمه های بهمن ماه نیز ادامه دارد .

 

 برای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۹۹ نیز مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته داوطلبان ، نتایج بدون کنکور سراسری از طریق دانشگاه های محل ثبت نامی به داوطلبان اعلام می شود . با استناد به این موضوع و رویه سال گذشته پیش بینی می شود که نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم ۹۹ اواخر بهمن ماه اعلام شود .

 

نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 99 احتمالا اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد .

 

 به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار جواب پذیرش و یا اعلام شدن نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 99 علاوه بر این مقاله ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

 

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سال ۹۹ سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید . هم چنین می توانید برا طالاع از آخرین اخبار اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی سال 99 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون ازمون هیوا شوید .



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر چه زمانی اعلام می شود ؟

✔️ نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر دانشگاه ها مدتی پس از اتمام زمان نام نویسی این دانشگاه ها اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار جواب ها در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .



2- ✔️ نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم در چه تاریخی اعلام می شود ؟

✔️ نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم از سوی دانشگاه ها و در محدوده زمانی پس از اتمام مهلت نام نویسی این دانشگاه اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .



3- ✔️ نتایج ورودی بهمن انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی چگونه اعلام می شود ؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، نتایج ورودی بهمن انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی از طریق دانشگاه ها اعلام می شود .

منبع : ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: